- 26 April 2024
Toiletpapier-paniek legt een druk op de fabrikant
- 18 maart 2020
- Buitenland Lifestyle
Naarmate de pandemie van het coronavirus zich verspreidt, verdringen huishoudens in het hele land zich en legen de winkelschappen leeg.
Toiletpapier is het ultieme symbool geworden van het kopen van paniek; het wordt schijnbaar opgeschept zodra er nieuwe rollen in de schappen komen.
Bedrijven die helpen bij het leveren van deze alledaagse papierproducten zijn verbluft en proberen zich aan te passen aan dit apart consumentengedrag. Ze worden geconfronteerd met afwegingen en velen exploiteerden hun productiefaciliteiten al 24/7 vóór de pandemie. Sommigen beperken hun faciliteiten nu tot essentiële arbeiders en aannemers. Het is echter onduidelijk wat ze zullen doen als die werknemers ziek worden. ‘Als je me vraagt waarom iedereen toiletpapier pakt, kan ik het niet echt uitleggen’, zegt Tom Sellars, CEO van Absorbent Materials Sellars in Amerika – zijn bedrijf is een verwerker en verwerker van papier en aanverwante producten. ‘Het is niet zo dat we er plotseling meer van gebruiken. De enorme vraag zorgt er echter voor dat het bijhouden enorm lastig is en veel van de werknemers vereist.
Verdubbeling
Georgia Pacific, de maker van Angel Soft en Quilted Northern toiletpapier, zei dat vorige week sommige bestellingen van retailers bijna verdubbelden. Het bedrijf slaagde erin 20% meer te verzenden dan zijn normale capaciteit en de American Forest & Paper Association – een branchegroep die producenten van papierproducten vertegenwoordigt, merkte op dat de industrie hard werkt om te reageren op de plotselinge piek in de vraag.
“Wees gerust, tissueproducten worden nog steeds geproduceerd en verzonden – net zoals ze elk 52 weken per jaar zijn als onderdeel van een wereldwijde markt,” zei AFPA’s CEO Heidi Brock in een verklaring.
Maar dat betekent niet dat het voor de fabrieken gemakkelijk zal zijn.
Dit delen:
Clouds: {{current_weather.clouds}}%
Wind ({{current_weather.wind.deg}}): {{current_weather.wind.speed}}{{units_wind}}
- 11 april 2024
Meer succes met jouw congres: 3 tips!
- 1 december 2023
Dit kan lokale buitenreclame voor jouw bedrijf opleveren
- 1 december 2023
Online marketing inzetten om internationaal te gaan
- 15 november 2023
Het belang van onderzoek voor een succesvolle mediacampagne
- 11 april 2024
Meer succes met jouw congres: 3 tips!
- 1 december 2023
Dit kan lokale buitenreclame voor jouw bedrijf opleveren
Ontvang de nieuwsbrief