• 24 May 2025
Net binnen
#Horecazaak beginnen? Met deze tips wordt het zeker een succes! #Veiligheid voorop; cursus elektrisch schakelen #BV oprichten als zzp’er: dit is waarom! #Handige platformen voor meer zakelijke exposure #Heb je een goede afvalverwerking? Check het met deze 4 tips!
Zakelijk Dagblad
  •  Home
  • Binnenland
  • Buitenland
  • Economie
  • Gaming
  • Tech
    • Internet
    • Wetenschap
  • Politiek
    • Recht
  • Sport
  • Cultuur

Wat zijn de voordelen van lockers op kantoor?

Wat zijn de voordelen van lockers op kantoor?
Bedrijven Binnenland
  • 17 juli 2020
  • Bedrijven Binnenland

Open kantoren worden steeds populairder in Nederland. In deze open ruimten is het prettiger werken dan de persoonlijke kantoren van vroeger. Echter brengt een open kantoor ook de nodige uitdagingen met zich mee. Een van deze uitdagingen voor medewerkers is het veilig opbergen van persoonlijke spullen. De oplossing om spullen op een veilige plek op te bergen is een lockerkast op kantoor. 

Lockerkasten ideaal voor open kantoren

Vroeger waren er veel meer persoonlijke kantoren op de werkvloer, terwijl kantoren nu steeds meer open zijn. Dit komt door het feit dat we anders met elkaar samen zijn gaan werken. Een vaste werkplek is lang niet altijd meer mogelijk. Bij sommige werkplekken is een andere werkplek beter dan de ander. Vooral bij werken volgens de scrum methode is een open kantoor ideaal.

Opgeruimd kantoor

Doordat het steeds drukker wordt op kantoren wordt de persoonlijke ruimte steeds minder. Het is daarom ideaal om voor iedere medewerker een eigen locker op kantoor te hebben, zodat er geen persoonlijke spullen meer rondslingeren op de werkplekken. In een lockerkast kan je vanalles kwijt. Denk bijvoorbeeld aan je jas, belangrijke papieren, tas of motorhelm.

Opbergen van persoonlijke spullen

De meeste werknemers zijn huiverig om hun persoonlijke spullen op de werkplek achter te laten. Je werknemers de mogelijkheid bieden om hun spullen netjes op te bergen in een lockerkast zorgt voor een nette en fijne werkplek om fijn te kunnen werken.

Productiviteit verhogend

Het kopen van lockerkasten of lockers is een behoorlijke investering, echter is deze investering snel terugverdiend. Opgeruimde werkplekken zorgt namelijk voor productievere medewerkers op kantoor. Een net en opgeruimd kantoor zorgt voor minder afleiding, waardoor werknemers meer kunnen focussen op dagelijkse taken.

Stijlvolle uitstraling

De uitstraling van kantoor wordt de laatste jaren steeds belangrijker. Lockerkasten zijn helemaal hip op dit moment, waardoor ze perfect passen bij een trendy inrichting van je kantoor. Lockerkasten zijn dus niet alleen een erg handig kantoormeubilair, maar ziet er ook nog eens erg stijlvol uit.

Veilig opbergen van belangrijke documenten

Een lockerkast is niet alleen geschikt voor het opbergen van de persoonlijke spullen van werknemers. Ook voor het veilig opbergen van belangrijke documenten zijn lockerkasten met slot erg geschikt. Je hebt de keuze uit sleutelsloten en pincodesloten. Voor het opbergen van belangrijke documenten is het ook belangrijk om een brandveilige lockerkaste aan te schaffen. Meer weten over de verschillende lockerkasten? Lees hier meer over lockerkasten.

Dit delen:

  • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om te delen met Twitter (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Meer
  • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om te delen op Pocket (Wordt in een nieuw venster geopend)

Vind ik leuk:

Vind-ik-leuk Laden...
Previous Posts 4 Redenen om online branding in te zetten voor je merk
Next Posts Rijden in Kreta: Een Reizigersgids en Tips

Geef een reactieReactie annuleren

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Net binnen
Horecazaak beginnen? Met deze tips wordt het zeker een succes!
  • 21 augustus 2024
Horecazaak beginnen? Met deze tips wordt het zeker een succes!
Veiligheid voorop; cursus elektrisch schakelen
  • 19 juli 2024
Veiligheid voorop; cursus elektrisch schakelen
BV oprichten als zzp’er: dit is waarom!
  • 13 juni 2024
BV oprichten als zzp’er: dit is waarom!
Handige platformen voor meer zakelijke exposure
  • 7 juni 2024
Handige platformen voor meer zakelijke exposure
Heb je een goede afvalverwerking? Check het met deze 4 tips!
  • 15 april 2024
Heb je een goede afvalverwerking? Check het met deze 4 tips!
Meer succes met jouw congres: 3 tips!
  • 11 april 2024
Meer succes met jouw congres: 3 tips!

Volg ons op social media

Likes Follow
Push-meldingen
Ontvang het nieuws direct wanneer het verschijnt!
Blijf op de hoogte

Ontvang de nieuwsbrief

Over deze website

Zakelijk Dagblad voorziet u dagelijks van het belangrijkste zakelijke nieuws uit binnen- en buitenland, onderverdeeld in meerdere categorieën. Ons doel is om enkel goede berichten te delen, zonder u te overspoelen met nieuws.

Net binnen

Horecazaak beginnen? Met deze tips wordt het zeker een succes!
  • 21 augustus 2024
Horecazaak beginnen? Met deze tips wordt het zeker een succes!
Veiligheid voorop; cursus elektrisch schakelen
  • 19 juli 2024
Veiligheid voorop; cursus elektrisch schakelen

Contact

  • Adverteren
  • Artikel aanmelden
  • Ondernemersprofielen
  • Bedrijfsprofielen

Onze Partners

Blijf per mail op de hoogte

  • 2021 Zakelijk-Dagblad.nl

Privacy Policy | Cookies | Disclaimer | Links | Contact
%d