- 21 November 2024
Marcel Krete – Eigenaar van J&M Personeelsdiensten
- 5 november 2017
- Economie
Marcel Krete is een zelfstandige ondernemer die momenteel in Veghel woont. Oorspronkelijk komt hij uit Den Bosch. Hij is getrouwd en heeft op dit moment drie kinderen. Marcel is al van jongs af aan zeer ambitieus en hij heeft altijd de visie gehad om zijn eigen onderneming op te starten. Dit is hem dan uiteindelijk ook gelukt, hij is momenteel de trotse eigenaar van het J&P Personeelsdiensten, een bedrijf in de Human Resource Branche. De energie die Marcel Krete nodig heeft voor zijn bedrijf haalt hij voornamelijk uit zijn gezin. Hierdoor kan hij het uiterste uit zijn bedrijf halen. Voor Marcel is het allemaal begonnen in de bouw. Hier moest hij werknemers inhuren en dit is uiteindelijk uitgegroeid tot de manier hoe hij zijn brood verdient.
Marcel Krete en zijn bedrijf
Het bedrijf van Marcel, wat momenteel gevestigd is in Veghel, is een bedrijf dat zich richt op het bieden van payroll oplossingen aan bedrijven, detacheringsbureaus maar ook aan uitzendbureaus. Ze ontzorgen hun klanten door het gemakkelijk te maken om alle administratie die nodig is rondom de medewerkers van een bedrijf te versimpelen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het zorgen dat de jaaropgaven automatisch worden opgesteld, maar ook loonstroken of de administratie van de salarissen. Ook bestaat de mogelijkheid om een procedure op te stellen met betrekking tot het ontslag van een medewerker.
J&M Personeelsdiensten
Het bedrijf van Marcel Krete is nog steeds een jong bedrijf. Het bedrijf heeft de afgelopen jaren een grote groei gerealiseerd. Dit is te danken aan het team dat bestaat uit een aantal goed geschoolde medewerkers. Zo krijgt elke medewerker bijvoorbeeld een cursus zodat zij de klanten optimaal kunnen bedienen. Klik hier voor meer informatie over Marcel Krete.
Succesfactoren van J&M Personeelsdiensten
Het bedrijf van Marcel Krete is zo succesvol geworden doordat zij zelf een eigen software hebben ontwikkeld. Deze is genaamd “Flexuur”, met dit programma is het mogelijk om de backoffice van een bedrijf op een efficiënte manier over te nemen waardoor er voor het bedrijf kostenbesparing plaatsvindt. Voor het bedrijf zijn er verder geen overbodige risico’s, deze zijn allemaal afgedekt met verzekeringen in het geval er iets fout mocht gaan.
Dit delen:
Clouds: {{current_weather.clouds}}%
Wind ({{current_weather.wind.deg}}): {{current_weather.wind.speed}}{{units_wind}}
- 21 augustus 2024
Horecazaak beginnen? Met deze tips wordt het zeker een succes!
- 19 juli 2024
Veiligheid voorop; cursus elektrisch schakelen
- 13 juni 2024
BV oprichten als zzp’er: dit is waarom!
- 7 juni 2024
Handige platformen voor meer zakelijke exposure
- 11 april 2024
Meer succes met jouw congres: 3 tips!
- 21 augustus 2024
Horecazaak beginnen? Met deze tips wordt het zeker een succes!
- 19 juli 2024
Veiligheid voorop; cursus elektrisch schakelen
- 13 juni 2024
BV oprichten als zzp’er: dit is waarom!
- 7 juni 2024
Handige platformen voor meer zakelijke exposure
Ontvang de nieuwsbrief